2011. dec. 31.

Óév záró

Már fűzéselvonási tüneteim vannak...
Jövőre mini karácsonyfánk lesz, vagy külön műhelyem :)

Hagyományos évzáró "beszédem" következik.
A tavalyi évet nagyon jól zártam, így mertem új célokat kitűzni. Mi valósult meg?

- a tanfolyam: nagyon jól sikerült ebben az évben, sok emberrel ismerkedtem meg, amiért leginkább hálás vagyok. Plusz volt a karácsonyi workshop, ami szintén egy nagyon jó lehetőség! nagyon jó Tiszinél tartani az alkalmakat, külön köszönet ezért neki!
- mintakészítés: többé kevésbé kitartóan sikerült haladnom, bár több a tervezett új ékszer, mint amennyiről mintát is rajzoltam
- irányvonal, letisztult, egységes stílus, horgolt-fűzött kollekció: azt hiszem, nem sikerült még teljesen eltalálnom a dolgot. Sokszor nem az a kelendő, amit én új vonalként hozni szeretnék, így a Nagy Rátalálás a saját stílusomra még a jövő év titka.
- saját webshop nyitás: no ez sikerült, a marketing rá viszont a következő év feladata lesz
- viszonteladók: az Ötletek Boltja jó hely, örülök, hogy ide bekerültem. Itt is a stílus eltalálása lesz a fő feladat, ígya náluk levő kollekciót cserélnem kell januárban, na de mit viszek a helyére?
- két távoli célom is volt, saját műhely és félállásban munkatárs. Ez ügyben nincs előrelépés.

Összegzés:
Azt hiszem, megint jó évet zártam. Kellett az augusztus-szeptemberi leállás is, bár utána úgy éreztem, nem érem utol magam. Mégis így kikerültem az állandó hajszoltság mókuskerekéből, rájöttem, hogy az alkotásnak IDŐ kell.
Ugyanis mindig annyi tervem, ötletem van, hogy azt gondoltam, ha napi 6 órában fogok fűzni, csak úgy ontom majd az ékszereket. Aztán kellett idő a fotózásra, feltöltésre, egy kicsi marketingre, aztán a gyerekekkel is közbejött ez-az, a tanfolyamokra készülni kell, a mintarajzolás sem két perc, ha rendelés jött, akkor pedig azt csináltam, nem amire a belső késztetésem lett volna. Így folyamatos frusztráltságban voltam, hogy nem haladok-nem haladok-nem haladok...
Ezzel álltam le. Adok időt magamnak, nem sürgetem magam. Remélem, hogy így többre jutok :) Az alkotás öröme mindenképp nyereség lesz.

Tervek a 2012-es évre
- webshop beindítása, vagyis marketing terv és kitartó végrehajtás
- a hangsúly a tanfolyamokon lesz, mivel egyre ügyesebbek a hozzám járók, kell néhány kihívást jelentő darab számukra, amit meg kell terveznem, sőt, a mintájukat is meg kell rajzolnom
- az Ötletek Boltjába szeretnék olyan arculatot vinni, ami én is vagyok, és igény is van rá; ennek megtalálása lesz az igazi feladat, ami elmélyülést kíván
- egy-egy hosszabb vagy akár egész napos workshop bevállalása is beleférhet az új évbe, akár az Ötletek Boltján keresztül
- a műhely kérdés összekapcsolódott bennem egy családi ház vágyával; utóbbi már jó ideje napirenden van, csak félünk elindulni ezen a hosszúnak és rögösnek tűnő úton... vagyis olyan házba szeretnénk költözni, ahol van külön helység, ami a dolgozószoba lesz
- munkatárs: ez még mindig távoli cél, amíg nincs külön helység, addig nincs miről gondolkodni
- és egy félve leírt gondolat: a horgolást behozni mint önálló "üzletág", ez is szívem vágya; ám nem tudom, időm mennyi lenne még erre is, hajjaj...

5 megjegyzés:

Amy's írta...

Sok sikert a terveidhez , nagyon boldog uj evet kivanok

MrsYarnart írta...

boldog új évet, váljon valóra minden terved és álmod!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Boldog Új Évet kívánok!

bruercsi írta...

Hűűű!
Ahogy olvastam az összefoglalódat, azt hittem, hogy én vetettem papírra gondolataimat, egyfolytában helyeseltem, hogy: "én is, én is, igen, igen..." Főleg a 2011 es évre vonatkozó leírásnál: hogy mennyi időt elvisz a fotózás, a marketing, a mások tervei alapján készülő tárgyak mennyivel több energiát kivesznek az emberből...stb.stb.
Én még sokkal kisebben gondolkodok, mint te de nagyon átérzem, amit írtál és nagyon jól esett olvasnom, hogy mások is hasonló gondokkal küzdenek.
A családi ház tervedhez szívből szorítok, mert úgy látom sok jövőbeli terved alfája-omegája az.
Ha kell épületgépészeti segítség, szóljál! :)
Boldog, kreatív, sikeres új évet kívánok!! :)

Mia írta...

Boldog új évet kívánok, talán még nem késő! OLvastam az összefoglalódat, és annyira tetszik, hogy így összeszedted a gondolataidat az óévre, és az új év terveire vonatkozólag. Tudom is, mennyit segít már ez is! Le a kalappal! Most már erre az évre azt kívánom, valósuljanak meg a terveid, tudva, nem rajtad fog múlni!!! Közben meg azon merengek, én is összeírom, bár nem ilyen nyilvánosan a dolgokat, talán így összeszedem magam... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...