2011. dec. 15.

Festive glow szett

A fekete gyűrűk folytatásaként született ez a szett. Készült ugyanis két fekete gyűrű, aztán a megrendelő úgy döntött, inkább ezüstöt szeretne. Legyen swaris, de nem vastag. És hozzá illő medál is legyen hozzá.
Nem számoltam végül, mennyiszer bontottam a gyűrűt, a swari miatt mindig vastag lett, akárhogyan próbáltam befoglalni. Végül sikerült egy kecses, ám szikrázó verziót kitalálnom!

A medál ezek után már nem volt nehéz, ugyanúgy kezdtem el, csak másképp folytattam.
Nagyon ragyogó, szikrázó szett lett, ezért kapta az 'Ünnepi ragyogás' nevet.
A történet zárása: a megrendelő elégedett volt, leszámítva, hogy az állítható gyűrűalaptól fél, nehogy becsípje majd az ujját... volt valakinek ilyen tapasztalata????

2 megjegyzés:

Irén írta...

Gyönyörű szett! Csoda szépre sikerült! Alkalmi, elegáns!

Amy's írta...

Az allithato gyuru nem munkaba valo tehat nem fogja becsipni az ujjacskajat ha nem akar kozben fizikai munkat csinalni.
NEkem van nehany olyan gyurum amit alkalmakkor veszek fel es nem csipte be soha az ujjam.
Nagyon szep szett lett ,igazan orulhet a megrendelo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...