2011. dec. 15.

Csipkekesztyűm :)

Tegnap megérkezett a fonal, este gyorsan meg is horgoltam őket :)
Totál szerelem a fonal, puha, de olyan rusztikus!
Pénteken a zenetagozatos osztályok fellépnek a katolikus templomban, ahol hideg van, nekem meg furulyáznom kell. Ezért kellett gyorsan egy ujjatlan kézmelegítő. Azonban már most tudom, ehhez MUSZÁJ horgolnom sapkát és sálat is! no meg ellátni boldog-boldogtalant egy ilyen szépséggel :)))



Minta: Barka horgolósuli, Annás mintája
Fonal: Barka-Díva, Athéné árnyalat
Tű: Prym 4-es
Elkészítési idő: kb 2 óra
Felhasznált fonalmennyiség: kb fél gombolyag

2 megjegyzés:

Bebi írta...

Nagyon csini lett! Várom a sapkát és sálat is!:-)

Annás írta...

Nagyon klassz lett a kesztyű, öröm látni, ahogy sorban készülnek itt is ott is :) A Barka oldalán írtad, hogy szűk lett a hüvelykujjnak készített lyuk. Hát igen, lehet, hogy neked egy láncszemmel több kellett volna ide. Az a helyzet, hogy még egy ilyen kicsi ruhadarabnál is előjönnek a különbségek. Nekem kicsit vékonyabbak az ujjaim, viszont rövidebbek is, úgyhogy az én kezemen hosszabb ugyanez a kesztyű. Azt javaslom, hogy mindig sok-sok próbával (akár soronként) horgoljunk, én is így szoktam. És bátran változtassatok a mintákon, lehet, hogy az alapötletből kiindulva valami sokkal klasszabb eredményre juttok.
Bocs, hogy itt válaszolok a barkás kérdésre, de most ez így egyszerűbb és gyorsabb. És ami a sapkamintát illeti, most biztosan nem lesz időm kigondolni egyet, mert ki sem látszom a munkából. De talán még január vége felé sem lesz késő...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...