2011. nov. 7.

Nyerd meg egyik karácsonyi ajándékodat!


Vettem egy nagy levegőt a hétvégén, és nekiálltam megbütykölni a weblapomon azon részeket, melyek hiányoztak a webshop elindításához. Hihetetlen, de amikkel korábban sokat vacakoltam -beállítások-, most minden pikk-pakk a helyére került.

Ennek örömére kitaláltam egy játékot is, tesztelendő az új funkciókat is :)

1) Regisztrálj az oldalon: http://manogyongy.hu
2) Lépj be a regisztráláskor megadott névvel és jelszóval!
3) Válaszd ki bármelyik ékszeremet, és írd meg a termék alatt, miért azt választottad, vagy mi tetszik benne leginkább!

Megosztani a játékot lehet, de nem kötelező ;)

2011.11.11-én, 11 órakor sorsolok azok között, akik a fentieket teljesítik.
A nyertes meglepetés-ékszert kap ajándékba!

Facebook oldalamon és a weboldalamon is elszórok azért néhány plusz információt a nyereményről, például kíváncsi voltam rá, vajon a nyertes megtartaná-e magának az ékszert, vagy továbbajándékozná? E tény ugyanis befolyásolja, milyen ékszert fog kapni :)
Te mit kezdenél a nyert ékszerrel?

3 megjegyzés:

Blithe írta...

Köszi a lehetőséget :) ! Azt hiszem szerencsét is próbálok :) !

Mia írta...

Már véleményeztem is! (igaz nem volt olyan könnyű, mert először kidobott vagymi, vagy én néztem be valamit) KÖszi a lehetőséget!

Ami írta...

Gratulálok a webshop megszületéséhez! Naná, hogy szerencsét próbálok :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...