2011. szept. 15.

Őszi sapik

Kedvem támadt kipróbálni néhány sapka-mintát.


Drapp-rózsaszín kalap, felnőtt méretű lett.
Fonal: Katia (60% pamut, 40% akryl), 95m/50gr
Tű: Prym 5.0
Minta: Big Girl Bonnet

Ez a kék verzió volt a próba, ebből készült lányomnak kendő, és kért hozzá sapit. A mintában 4.25-ös tű volt, és 4-essel horgoltam, de kb 2 évesre való lett... (5-ös tűvel meg felnőtt)
Fonal: Barka-Kabala-Délibáb (180m/50 gr) 100% pamut
Tű: 4-es
Minta: Big girl bonnet

Így végül Annámnak lett egy másik minta -nem volt kedvem variálni a szemszámokon.
Nagyon tetszik ez a forma, szeretném kipróbálni más fonallal, más színben is :) Egyedül a karimáját fejeztem be másképp, az eredeti mintában duplán horgolták, és visszahajtva le kellett volna varrni alul. Nekem viszont tetszik ez a kicsit pöndörödős forma :)
Fonal: Barka-Kabala-Délibáb
Tű: 4-es
Minta: Ewa

2 megjegyzés:

LUCY írta...

Los sombreritos son preciosos...pero la modelo es lindisima....un besito para ella.....

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon jó mind,már én is elkezdtem a horgolást!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...