2011. szept. 15.

15. nap

Egy művészeti alkotás/esemény, amit ősszel szívesen megnézel/meghallgatsz/elolvasol

Azt hiszem, ez itt most a reklám helye lesz, ugyanis a "kreatívkodáson" kívül amatőr szinten zenével is foglalkozom. Ezzel kapcsolatban két esemény is lesz ősszel, amiben érintett vagyok.

Szeptember 25-én gyülekezetünkben lesz egy délutáni Istentisztelet, ahol a zenéé lesz a főszerep. Nyaranta énekvezetőként veszek részt a Refisz táborában, a zenész csapattal szervezünk egy utótalálkozót, ahol újra elhangoznak majd a nyári énekek. Leginkább keresztény könnyűzenére számíthattok :) Ha valakit érdekel a dolog, a részletekről nálam, emailben érdeklődhet :)

A másik esemény más stílus lesz, a városi Zeneiskola szervezésében kórustalálkozó lesz október 9-én, szintén vasárnap délután, szintén a gyülekezetünk ad helyet az eseménynek. Négy kórus fog részt venni a találkozón, köztük gyülekezetünk énekkara is, melynek én vagyok a vezetője :)

Bármilyen kérdésetek lenne ezekkel kapcsolatban, csak bátran :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...