2011. aug. 1.

Babasapka ovis méretben

Előző horgolásos bejegyzésemben írtam, hogy nagyon kicsi lett a kalap, így kipróbáltam némi átalakítással.
Egyik változtatás a mintához képest, hogy a minta szerinti utolsó sort tovább horgoltam még 4 sorral:

A karimáját fodrosabbra is lehetett volna, de a Barka -Limonádé fonal annyira puha, hogy féltem, esetlenül áll majd. Talán még egy sort elbírt volna...

Másik változás, hogy a levélmintát szélesebbre szaporítottam eggyel, hogy a felső körméret nagyobb legyen.

3-as tűvel készült egyébként a kalap.

Itt pedig az látható, hogy nem 6, hanem 7 levélmintát kezdtem, ezzel is bővítve a sapka körméretét.


Ez így most kb 5 évesre való, bár a 8 éves lányom is a fejére tudta húzni, a fonal rugalmassága miatt, csak a karimája volt rövid neki :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...