2011. júl. 13.

Porcelánrózsa

Mostanában csupa ilyen "fekvő" képet sikerül csinálnom :)
Szintén Kriszti mintája a nagy bogyó, Porcelánrózsa névre hallgat. Itt i9s volt annyi bajom, hogy egy lépést nem értettem, egész pontosan a 9. oldalon lévőt; ezúttal a fényképek alapján sem tudtam megfejteni, biztos velem van a baj. Így egy csöppet leegyszerűsítettem :)

Cyrene bogyókkal egészítettem ki, belőlük fülbevaló is készült, csak elfelejtettem lefotózni :/
Ja, és a swarinak tűnő sárga bicone nem az... azt hiszem, ebből a webáruházból nem rendelek több "swarit", mert utánzatnak drága... a tulaj csak annyit írt a problémámra válaszolva, hogy eredeti csomagolásban kapja. De hogy honnan? Vajon eredeti kínai swarovski??? ...
Ne hagyd magad átverni! Ha 300 Ft-ért rendelhetsz 20db swarovskit, akkor az legyen gyanús ;)

4 megjegyzés:

Ami írta...

Az eredeti mintát nem láttam még, meg hogy mi lesz belőle, de ez a megoldás tetszik! Érthetetlen lépés ide vagy oda!

Las Cositas de Lyra írta...

Beautiful!!!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon szép összeállítás,gyönyörű munka,szép színek!Gratulálok!

Peikkonen írta...

It's beautiful, the colours are so pretty!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...