2011. márc. 11.

Tavaszváró virágom

Amikor valaki elkezd gyöngyözni, először begyűjt egy csomó letölthető, ingyenes mintát.
Közben én gyűjtögettem olyan fotókat is szépséges gyöngyékszerekről, amik megmozdítottak bennem valamit.

A tanulást mintákból lehet legjobban elkezdeni, nálam aztán elindult a fantáziám és egyre többször hagyatkoztam a bennem felbukkanó lépekre, inspirációkra.

Azért néha elcsábulok, és előveszek régről elmentett mintákat és kipróbálom őket, vagy -mint ebben az esetben is-, felbukkan egy elmentett ékszerfotó és nem hagy nyugodni, amíg el nem készítem!



A virág maga elég szüttyögős volt, nem gondoltam volna! Aztán elég sokat töprengtem, milyen felfüggesztést kapjon, pedig nem kellett volna ennyit agyalnom: elsőre ugrott be ez a szalag-szerű megoldás, gyöngyből persze; csak le akartam spórolni, bevallom!
Pedig nem is volt olyan vészes, és tényleg nagyon illik hozzá ;)

Inspiráció: Orsina

19 megjegyzés:

Mónika írta...

Gyönyörű lett!!! Valóban illik hozzá a gyöngyszalag:)

antonella írta...

Wow, it's perfect. Bravissima!

Évi írta...

Nagyon szép lett!!!

Las Cositas de Lyra írta...

Beautiful!!!

Pelantura írta...

Que preciosidad, menuda maravilla, enhorabuena!!!

Gabi írta...

jaj de nagyon finom ....
igazán nőcis darab lett:D

Unknown írta...

Nagyon szép lett a virág, megérte a munkát! Megértem: a szalagot én is próbáltam volna lespórolni:)Jó, hogy nem tetted!

POÉ írta...

Gyönyörű szép darab !!

Marilla írta...

Csodaszép a virágod !!!Én is szeretnék egy hasonlót, mert virágbolond vagyok .

Nojcsi37 írta...

Teljesen együtt tudok érezni veled..én is sok mintát töltögetek..még nem vagyok nagyon profi..de én is ha meglátok egy képet egy ékszerről ami nagyon tetszik nem bírom ki hogy nekem ne legyen olyanom..képes vagyok még éjszaka is töprengeni rajta...a virágod nagyon szép lett..már régóta töröm a fejem hogy meg kellene csinálni valahogy...de ennek a szépségnek a hatására lehet hogy nekiugrok. :)

Orsi írta...

Tiszta szerencse, hogy nem hagyott nyugodni, mert csodaszép lett, és a szalag is nagyon jól passzol hozzá!
Örülök, hogy inspirálhattalak! :)

Vadnainé Almási Mária írta...

Nagyon gyönyörűséges! Annyira jó ezzel a gyöngyszalagos megoldással! Imádnivaló, nagyon tetszik! Nagy-nagy gratula!

Amy's írta...

Nagyon szep lett , jo hogy nem csak egy vekony gyongysort csinaltal hozza hanem ezt a szep szalagot.

MickTaylor írta...

Nagyon-nagyon szép!
Gratulálok!

Las Creaciones de Boricua írta...

Great necklace!!!!!!!!!!

Sal_Ma írta...

Realmente espectacular!!!!!!!!

Vervian írta...

Csodaszép lett! Gratulálok! :-)

Kriszti írta...

Nagyon nagyon gyönyörűséges!!!:))

Bebi írta...

Gyönyörű lett!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...