2010. szept. 4.

Hello Kitty

Az volt a terv, hogy készítek pár ilyet mobildísznek illetve kislány medálnak.
Aztán van, hogy egy ilyen apróság kifog az emberen, lehet azért, mert nem szeretem Hello Kittyt????

Kb 3x futottam neki, mindig valamit benéztem a sorokban, vagy úgy összegubancolódott a cérna, hogy képtelenség volt kibogozni.
Amikor végre sikerült befejezni, gondoltam, minden buktatót átvészeltem, egy második már gyorsan menni fog. Tévedtem. 3 sor után szétvágtam, mert egy helyen valahogy kilógva maradt a cérna, és visszabontás közben szétszálazódott a cérna :(


Mintája itt található, ha még van hozzá bátorságod :)

4 megjegyzés:

Marilla írta...

Már csak ezért is érdemes készíteni mert a kislányok kedvence a hello kitty ,és ennek mindig örülnek a kis csajszik.Úgyhogy megérte a fáradságot .

Tiszi írta...

Juszt is csinálok egyet. :)

LUCY írta...

Qué lindo, fenomenal.....

Ditti írta...

Jajj, ezt vicces volt olvasni, én is harmadszorra fűztem meg. :) Ha gondolod nézd meg az enyémet itt: http://www.dittisdolgok.blogspot.hu/2012/06/4-het-hello-kitty-es-hello-levendula.html , ha az ezt megelőző bejegyzésemet is elolvasod, rájössz, hogy nem te voltál az egyetlen, akinek a HK minta volt a mumus. :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...