2010. júl. 25.

Virágom, virágom

Volt tehát a virágos peyote karkötő. Gondoltam, kellene hozzá valami medál is. Láttam egy virágot valakinél nemrég, beugrott, hogy elmentettem a fotót; igen ám, de nem tudom, kinél jártam, a fotón nem volt rajta, ki készítette :(
Mindenesetre remek kiegészítése lett a karkötőnek :)

Egy nehézségem volt, a felfüggesztés! Nem akartam , hogy lefelé billenjen a virág hordás közben, de azt sem, hogy a tetején legyen rögzítve a láncrészhez. Végül kikísérleteztem a megfelelő pozíciót :)


Azt hiszem, ilyen virágot még más színekben is fogok készíteni, nagyon mutatós, mégsem hivalkodó!

Kiegészítés: Igen, Vervian-nál láttam, köszönöm a jó fotót a tiédről ;)

13 megjegyzés:

Vervian írta...

Csodaszép lett! Lehet, hogy nálam láttad? Azt hiszem, még kommentelted is, kb. 2-3 hete tettem fel a blogomra. :-) Én is imádom ezt a mintát, mert nagyon mutatós, könnyen elkészíthető, és végtelen a színkombinációs lehetőség. :-)

Tiszi írta...

Igen, ez nekem is tetszik. :) Talonba is tettem. ;)

Panka gyöngye írta...

Nagyon szép lett!A színei is tetszenek!

RaMary írta...

Nagyon tetszik. Úgy látom, a nyár nem csak nálam indította el a virágkészítés "kényszerét".

RaMary írta...

Most, hogy ismét megnéztem, látom, hogy majdnem azonos az én kis pipacsommal, csak nekem más a közepe és a felfüggesztése! Krisztikém, így még jobban tetszik!

LUCY írta...

Un trabajo maravilloso.....bellisimo

Piky73 írta...

Valóban szuperszépséges! Egyébként is imádom a virágokat :) A Tiédet is :)

Valerie írta...

Gyönyörü virag!

Roberta írta...

Szépséges, gratulálok!!!!

Monessa írta...

Csoda szép virág!:))

Liza írta...

Nagyon szép lett!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Cukiságos virágod van!!!

Berjo írta...

Ez nagyon helyeske ez a virág!!! Azt hiszem, én is teszem a megfűzendők közé :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...