2010. márc. 13.

Megtanultam horgolni!!!

Tiszi tanítgatott még tavaly(?), ám nem volt megfelelő méretű fonalam, se tűm hozzá. És akkor még kedvem se...
Ám hogy jön a tavasz -gondolom, lassan azért csak ideér-, elkapott a vágy hogy horgoljak. Na de ponchó, pulóver most túl nagy falat lenne, így beszereztem minden szükséges kelléket a gyöngyhorgoláshoz.
Kb egy órát vesződtem, mire rájöttem, hogy is kell elkezdeni, Tiszi épp nem volt elérhető, de végül sikerült, íme első próbálkozásom eredménye:



Reszkessetek, mert már elkezdtem a következőt is!!!

15 megjegyzés:

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Nagyon ügyes vagy, gratulálok! Gondolom, innen már nincs megállás:)))

Ági írta...

ügyes vagy! gratulálok, nekem még nem sikerült megtanulni sajnos :( pedig már rengetegszer próbálkoztam vele.

Marta írta...

Hibàtlan, gyönyörü alkotàs! :D

Csak igy tovàbb!!!

Csapó Krisztina írta...

Gyönyörűséges!!! Elsőre tökéletes! :-)

Ági mama írta...

Nagyon szép lett elsőre!! Gratulálok! Jöhet a következő!

Tiszi írta...

Na, ugye ugye. :D Megy ez neked segítség nélkül is. :D Gratulálok!!!

Hermann Ildikó írta...

De jó neked! Én most szenvedek vele, nem sokat haladtam egyenlőre!

Maya írta...

Első próbálkozásnak elég tökéletes lett :-)))

Liza írta...

Nagyon szép lett! Gratulálok! Én is most tanultam meg horgolni és nekem is Hajni segített nagyon sokat! :)

Moszilka írta...

Én már háromszor nekifutottam de az első sornál tovább nem jutottam :) Van egy meglepim számodra.

Unknown írta...

Kriszta! Nagyon jóóóóóóóó!

Én is épp tanultam meg ezt a sima horgolást. (A török már kezd unalmassá válni, pedig annyi a formavariáció...)

Moszilka! Van egy titkom a horgolással, meg annak az első sorával kapcsolatban, jobban mondva azé, aki megtanított. Ha felteszem a tanulódarabomat, majd elárulom a saját blogomon...

Ne haragudj Kriszta, hogy ezt ide írtam, de van valami összefüggés.
Ja és megtiszteltető veled együtt kapni díjat bárkitől is, jelen esetben Moszilkától.
Puszi, remélem már jobban vagytok!

Ildi-go írta...

De jó lett! Hajrá, várjuk a továbbiakat.

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Nagyon szépséges! Édes, vidám kis tavaszváró! :) Kíváncsi vagyok, hogy mennyire hódít meg a horgolás! :)

Kriszta írta...

Én ebben az "ügyben" még mindig antitálentum vagyok, de lassan csak hozzá kellene kezdenem a horgoláshoz is, annyir szépeket csináltok. Gratulálok, és várom a következőt!

LUCY írta...

Precioso....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...