2009. szept. 2.

Kincsesládám

Panita példáján felbuzdulva beszereztem én is egy fadobozt, majd szalvétatechnikával és akrilfestékkel megdolgoztam kicsit.
Nem lett egetrengető, de mégis érdekes volt mást csinálni, mint gyöngyékszert :D

Ez a teteje:

Na mit rejt a belső? Elárulom: jelenleg nem túl sok mindent :(

Viszont fiókja is van, meg tükre is belül!


No, kezdődhet a feltöltés szebbnél szebb ékszerekkel! A gyöngyszállítmány megérkezett, kár, hogy extra szabad órákat nem hozott magával :D

8 megjegyzés:

Edelweiss írta...

De klassz lett!

Christina írta...

Én is a minap akartam ilyen dobozkát venni, és megcsinálni valami szépre, hogy bele tegyem az ékszereimet!
Ez nagyon jól sikerült!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szerintem szuper jó lett! :))) Nagyon tetszik!

Ági mama írta...

Szuper lett a dobozod, én is kedvet kaptam hozzá!

Unknown írta...

Nekem nem említésre méltó átlátszó tetejű (rekeszes!) műanyag dobozaim vannak. Megteszi...
No de amiért billentyűzetet ragadtam: nekem az extra szabad órák tetsze(né)nek a legjobban. :) Persze közvetlenül a szalvétád motívuma után. Azért így is szívesen eltöltenénk azokat a bizonyos órákat, nem igaz???

Teca írta...

Hűűűű! Tök jóóóóóóóóóóó!

Kaszilva írta...

Nekem is nagyon tetszik!
Elárulod, hogy hol lehet ilyet kapni és kb. mennyibe kerül?
Köszi

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Kaszilva, a helyi hobbiboltban vettem (Szigetszentmiklós), natúr fenyő doboz, sokféle méretben és formában lehet kapni. Akrilfestékes alapozás, dekupázstechnika, majd újból akrilfesték, végül lakkozás került rá.
A dobozom asszem 2500 Ft körül volt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...