2009. aug. 24.

Mégse vagyok tökéletes :D

Ezt a férjem mondta, örülve, hogy nem sikerül mindig minden nekem sem :DDDD Legalábbis elsőre nem.
Szóval, nagy örömömben megfűztem újdonsült bogyóimat fekete-ezüstben is. Látszólag minden rendben van:

Ám a két végénél kilátszik a fagolyó. A prototípusnál nem volt ilyen gond, egy dolgot csináltam másképp, ott soronként zártam a két végét felváltva, itt pedig először az egyik oldalt, majd a másikat fejeztem be. Ahogy egyébként normálisan fűz valaki, ezért módosítani fogok a befejezésen, az ötlet már megvan! Ha sikerül, jön a minta is ;)
Na de ez nem elég, kitaláltam, hogy fűzök hozzá egy flower powert is, milyen jól mutat majd egy hosszú láncon mindez együtt!
Kicsit gyanús volt végig, hogy nagyon tekeredik az a virág, de bizakodtam, hogy a végére beáll. Na nem így lett, mire végül rájöttem, hogy a szélére tett fekete 11-es kása biza nagyobb egy csöppet... hajszálnyival ugyan, de a sok kicsi sokra megy...
3 órányi munkát nem volt lelkem lebontani és újrakezdeni, így marad az enyém, és majd azt mondom, szándékosan ilyen ;)

5 megjegyzés:

Ági mama írta...

Ne aggódj! Azt hiszem senki sem tökéletes, de ez nem is baj!

Évi írta...

Hál'isten nem vagyunk tökéletesek./Amúgy ki nem állhatóm azokat akik azt hiszik magukról,hogy tökéletesek!/

Zöldgyöngy írta...

Szerintem direkt jó, hogy nem síkban van ez a virág, ettől egyedi! :)

rongyilla írta...

egyet értek Mutteryval
édes lett ez a flower power, és egyedi :-)

a bogyók meg tüneményesek

Zsófi írta...

Nekem tetszik:) Mozgalmas:D Én így jártam az Indiával, de én sem bontottam le:D Szóval így izgi ez a medál:) Én is gondolkodom, hogy megfűzöm, csak angol leírásom van és hát hiába az érettségi angolból, azért annyira nem megy a dolog. Nincs véletlenül magyar leírásod hozzá?:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...