2009. máj. 14.

Ovis évzáróra

A két óvó néni, illetve a dadus néni kapja tőlem ezeket. 4 évig kísérték, szerették Annámat, megérdemlik :)

A zöld medál mérete 3x4 cm, 4mm csiszolt gyöngyöket, delicát, 11-es, 15-ös kásákat, és 4mm-es teklákat használtam fel hozzá. Ha valaki szeretné megfűzni, rajzolom a mintáját ;)
Ilyen hátulról:
És oldalról:
Ilyen messzebbről:
A legutolsó Rivoli wheel láncot kapott:
Ez pedig zebra lila ruhában :) Sima raw-val foglaltam körbe, 11-esekkel, majd 15-ösökkel összehúztam alul-felül.

6 megjegyzés:

isabella írta...

very beautiful work!!

Orsi írta...

Nagyon szépek! Engem érdekelne a zöld medál befoglalásának mintája, pont valami ilyesmit keresek most. Nagyon megköszönném, ha lerajzolnád! :)

Ági mama írta...

Nagyon szépek! Biztosan örülni fognak!!!

Unknown írta...

Olyan szépek! Ennél szebb és jobb ajándékuk nem is lehetne. Biztosan nagyon fognak örülni! :)

Hermike írta...

Szia:-)))
Én a rivolis medál mintájáért kunyiznék.....persze mind nagyon szép lett:-)
Dadus és óvónéni si lennék, akkor amikor átadod:-)))

Hermike írta...

Megtaláltam:-)))))
Ezer köszönet!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...