2009. febr. 27.

Mimo


Calabacina tisztelt meg ezzel az elismeréssel, nagyon köszönöm! Thanks!

A kép felirata szerint a blogom egy ékszer :))) Ezt a díjat 8 további blognak kell továbbadni; az én választottaim, egy kis személyes megjegyzéssel körítve:

Mary, mert a színvilága és az ötletei mindig elvarázsolnak!
Vezsuzsi, mert ő az, aki inspirál arra, hogy saját fejem után is merjek fűzni!
Szizsu, akinek a munkáitól mindig odavagyok, annyira egyedi és munkás darabokat készít, hogy szerintem sose érek a nyomába...
Pankacs, akivel a gyöngyökön keresztül ismerkedtem meg, és szerintem egymást is "húzzuk" a további fejlődés felé ;)
Anyamanya, aki ugyan nem fűz gyöngyöt, de mindig élvezettel olvasom bejegyzéseit ;)
Zazie, akinek utolsó, félig kész munkája miatt muszáj továbbadnom e díjat!
Anita új otthona; többeteknek nem kell bemutatnom ezt a blogot, hihetetlen számomra ez az összefogás, szeretet, amivel támogatjátok a bajbajutott leányzót!
Ildikó, aki nagyon gyorsan sajátította el a gyöngyfűzést, mégpedig rögtön saját ötletekkel jelentkezve! Nagyon szeretem a munkáidat!

2 megjegyzés:

VOKinga írta...

Köszönöm, nagyon kedves és megtisztelő! :)

vezsuzsi írta...

Manó köszönöm a díjat és köszönöm a szavaidat is. Nagyon örülök,ha bármilyen módon hatottam rád, hogy eldobd a mintákat :) , mert nagyon szeretem amiket kitalálsz!!!!
Ha nem is kommentelek, mert gyorsan végigszáguldok a kedvenc helyeimen,akkor is mindig megnézlek!!! :)))))
A díjat csak azért nem fogom továbbadni,mert már sokféleképpen kinyílvánítottam a kedvenceimet.
De köszönöm !!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...