2009. jan. 5.

Hello Kitty mobilizé peyote-tal

Unokahúgom kért egy peyote Hello Kitty-t piciben, mobilkütyünek.
Hirtelen seholsem leltem mintát hozzá, így végül rajzoltam egyet, mely ezennel közkinccsé tétetik!
Ezt meg is fűztem már ;) Mérete: 2,5cm x 2cm


Nos, mindenki tetszésére van bízva, hol kezdi; bejelöltem, ahonnan én indultam.
A kezdő sor 1 fekete, 17 fehér, 1 fekete; a második sort felfelé fűztem ehhez képest, mivel páratlan peyote, így trükközni kell a szélén; segítség hozzá például itt található.
Ezután mentem lefelé, fogyasztva csináltam meg az alját; majd visszafűzve haladtam tovább felfelé.
A füleket külön-külön fűztem meg.

4 megjegyzés:

Vadnainé Almási Mária írta...

Szia Mano!
Gratulálok, csudaszép dolgokat készítesz! Ezt a Hello Kitty-t én is megfűzöm, a kislányom odalesz érte:) Köszi szépen a mintát!
vadalma

Roberta írta...

Ha nem haragszol meg érte kipécéztelek. Légyszí' nézz be a blogomba:-)))

Névtelen írta...

Óóóó istenem :D Hello kitty végre találtam mintát:) köszönöm. viszont nem jöttem rá. azt írtad, hogy a kezdéstől felfelé fűztél aztán pedig lefelé. és közben a damilt is elvágtad vagy hogy?? :O és még annyit, hogy ha legalul kezdem nem ott, ahol bejelölted...akkor azt hogy fűzzem ha azt úgy meg lehet oldani??? előre is köszönöm a segítséged :)

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Lepkelány, a peyote-ot szaporítani elég bonyi, de ha boldogulsz vele, akkor kezdd nyugodtan az aljától! Ha még nem szaporítottál, akkor inkább a csillagtól kezdd, és lefelé haladva, mert fogyasztani könnyebb! Utána nem vágom el, hanem a szemeken visszafűzök valamelyik szélére, és onnan folytatom felfelé. Remélem, így érhető ;) Ha nem, keress meg emailben!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...