2009. jan. 14.

Peyote hatszög

Megint úgy jártam, hogy megfűztem egy mintát, és közben beindultak a kerekek... az eredetit is felteszem majd, ha elkészül a nyaklánc ;) Most csak a kétoldalú peyote-hatszöget mutatom meg belőle, meg a hozzá készült rajzot; hátha más is kedvet kap az elkészítéséhez ;)

Eszembe jutott az is, hogy régebben azt írtam, nem lesz kedvencem a peyote, mert egyhangú; ezennel visszavonom ezt az állítást, én annyira izgultam, hogy mutat majd a végeredmény, hogy az ebédet is későn tettem oda... :)




Kattints rá a nagyobb mérethez!

16 megjegyzés:

Ági mama írta...

Nagyon tetszik! és köszi a mintát!!!

Unknown írta...

Kriszta!
Köszi a mintát, szerintem nekivágunk a hétvégén a lányokkal, ok?

Berjo írta...

Köszi, nagyon tetszik, majd jövök nézni a nyakláncot is!!

Arduinna írta...

Köszi szépen!!!!!! szuper minta!!!!

- egy robot - írta...

Nagyon csini! És köszi a mintát!

Liza írta...

Nagyon szép! Köszi, hogy megosztod velünk a mintát!

Eveline írta...

Danke! Thank you for the wonderfull pattern!

Eveline

Alyas írta...

Merci pour ce schéma !
J'aime beaucoup !
Bises

Névtelen írta...

Thank you very much !
Lolo60 - FRANCIA

Tiszi írta...

Köszi Kriszta. :) Nekem is tetszik ez a minta. :)

Kata írta...

Köszönöm szépen a mintát!!!!!!!!!! :D

http://nathe1972perles.canalblog.com írta...

magnifique merci pour le schéma !

Anna írta...

Szia Kriszta!
Köszönöm a mintát. Neki is estem, a képet megtalálod a vendégkönyvedben!

Tímea írta...

Köszönöm a mintát, nagyon jó volt fűzni, bár ahová szántam nem akar sohasem elkészülni

Unknown írta...

Thanks !!!

morgadibou írta...

Merci beaucoup, joli blog!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...