2009. jan. 11.

Nyitott szemmel - játék (?)

Szóval az úgy volt, hogy arra gondoltam, ki kéne találni egy újabb játékot. Töprengtem, és ami eszembe jutott, az nem kimondottan blogos játék; valószínűleg nem is lesz olyan népszerű, mint a PIF vagy a kipécézés, de azért teszek egy próbát :)

A feladat: járj nyitott szemmel, és segíts önzetlenül 3 embernek! Nem feltétlenül anyagi értelemben gondolom, pár ötlet:
- vigasztalj meg valakit, aki szomorú;
- vigyél el valakit kocsival egy darabon, aki rászorul;
- vásárolj be a szomszéd idős néninek, ne kelljen elmennie;
- vigyázz egy fáradt anyuka gyerekére 1-2 órára;
- szólj pár kedves szót az elcsigázott pénztárosnak;
... a többit a fantáziádra bízom!

Szabály: mivel az emberek nehezen fogadnak el segítséget, "fizethetnek" azzal, hogy aztán ők maguk is segítenek 3 embernek... hátha az odafigyelés, kedvesség megtöbbszöröződik ezáltal, és kicsit jobbá lesz a világ...

Jelentkezés a "játékra": csak jelezd nekem itt kommentet hagyva, hogy belevágsz, hirdesd meg a blogodban, aztán ha van kedved, számolj be a történésekről!

Kíváncsian várom a fejleményeket!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Érdekes.
Nekem nehéz lesz újat kihozzak magamból, mert abszolút pozitív vagyok, mindig mosolygok, segítek, stb., legalábbis ami a házon kívüli dolgokat illeti.
Majd idebenn igyekszem jobb lenni. Kicsit türelmesebb lenni a gyerekeimmel. Nemcsak 3-ig számolok, mire gyerünk már fürdeni, hanem ötig. ;)
Szóval csak jelezni akartam, hogy én is igyekszem jobbá tenni a világot. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...