2009. jan. 7.

Kipécéztek!

Roberta kipécézett, hogy írjak magamról 7 dolgot :) Másoknál is olvastam már ezt, de most, hogy rám került a sor, bizony el kell töprengnem egy kicsit...

Szabályok:
Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett! Ossz meg magadról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi! Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba!Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve!

Hát akkor rólam:

1. Református keresztény vagyok, hívő ember; a gyülekezetben kántorkodok is.
2. Nagyon jól érzem magam itthon, már 6 éve; nem vágyom vissza a munka világába, köszönhetően csodálatos férjemnek és három gyermekemnek.
3. Mindig kell valamit csinálnom, ami rólam szól, és nem gyereknevelés vagy házimunka; most természetesen a gyöngyfűzés a kedvenc időtöltésem!
4. Sok mindenbe belefogok, amit aztán nem viszek végig; így tudok egy kicsit gitározni, egy kicsit furulyázni, egy kicsit honlapot készíteni, van egy befejezetlen diplomám (nyelvvizsga hiányzik), egy befejezetlen kántori képesítésem (záróvizsga hiányzik).......
5. Ha visszamennék dolgozni, akkor olyan területre, ahol valami pluszt tudnék adni az embereknek; a pénzügyi terület, ahol dolgoztam, egyáltalán nem vonz már...
6. Nagyon szeretek olvasni, ha másképp nem jut rá időm, akkor evés közben, vagy fürdés közben szoktam :) Egy könyvet többször kiolvasok, mert elfelejtem a végét :DDD
7. Gyengém a kávé és a csokoládé... hajjaj...

És most, akikre kíváncsi vagyok:
1. Panka
2. Kádár család
3. Mamihami
4. Évi
5. Casper
6. Teca
7. Lepkevár

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Drága Kriszta!

Igazán örülök, hogy gyöngyös beszélgetéseink után közelebbi dolgokat szeretnél megtudni rólam. Már dec. 21-én leírtam hét dolgot, de ha nagyon szeretnéd, kipréselek magamból még. Pl. a közös tulajdonságainkkal kapcsolatban, mert a te 7 dolgodból látom, hogy van bőven. Igazán örülök, hogy megismertelek! Te melyik gyülekezetben vagy kántor? Hol laktok népes családoddal?

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Írtam mailt!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...