2009. jan. 16.

Díjat kaptam!

La Loya tisztelt meg vele, hát mi ne mondjak, nagyon meglepődtem :)

Szabály lényege:
Válassz ki 5 blogot, akiket a legjobb barátaidnak tartasz, és akik megérdemlik ezt a kitüntetést a közösségért való hozzájárulásukért, nyelvtől függetlenül!
Hagyj üzenetet a blogjukban arról, hogy ezt a díjat nekik adod!

Kicsit régen volt már a német nyelvvizsgám, bocsi... azért ideteszem az eredetijét is!

Wähle 5 Blogger, welche Du als beste Freunde in der Blogsphäre bezeichnest und wer diese Auszeichnung für seinen Beitrag zur Gemeinschaft verdient hat, unabhängig von der Sprache!
Hinterlasse auf jedem Blog, dem Du diesen Preis verleihst eine Nachricht.

Az én választottaim:
Ági mama
Teca
Pankacs
Try-to-be-better
Mary

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönöm! MIt is mondjak még. Jobbat ne tudok, csak köszi! A lényeget meg úgyis folyamatosan megbeszéljük. :)

Unknown írta...

Ja és én is adnám Ági mamának, de hát...

Ági mama írta...

Nagyon köszönöm!!!

Mariann írta...

Nagyon köszönöm!!!

Teca írta...

Nagyon köszönöm!!!!
Vártam a mailod!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...