2008. nov. 29.

Bogyós nyaklánc


Szóval az úgy volt, hogy fanatikusan gyűjtöm a bogyómintákat, mert rettenetesen tetszenek; ezt a mintát pedig kinéztem amgamnak, beszereztem mindent, erre megérkezett Lilith PIF ajándéka, ezzel a bogyóval! Na ez akkora lendületet adott, hogy aznap még megcsináltam egyet, másnap pedig még kettőt. Aztán elégedetten hátradőltem, és nekifogtam ugyebár horgolni...

Ma viszont nem bírtam tovább, és végre láncot kaptak, és ennek örömére le is fotóztam.
A képeket most már jobbak, ma végre süt a nap!




Minta: Framboise Thank you!!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Congratulations ! It's very very nice in these colors, and thank you !

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Thanks, I love this pattern very much!

La Joya írta...

Die gefallen mir sehr schöne Farben

Névtelen írta...

Haughtiness ! I love it !
Lolo60 - FRANCIA

Eva's bijou írta...

Szepek a bogyok jok a szinek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...